Thursday, September 11, 2014

Venezia





















ZARA shorts & crop top / Ray-Ban sunglasses / Michael Kors watch


Oh hi there!
I decided to start fresh, to make something entirely new. Therefore, I deleted all of my earlier posts and I changed the name of my blog.
Why?
Because I'm not the person I used to be anymore. I grew up, I matured, I changed, my style evolved. But there are also things that didn't change.
And that is my love for fashion, for dressing up, for blogging.
So here I am, posting all over again.
New ideas in my head, new strenght, new passion.

Hope you'll enjoy it as much as I do!

x


Witajcie!
Zdecydowałam się zacząć od nowa, stworzyć coś zupełnie innego. Usunęłam wszystkie poprzednie posty i zmieniłam nazwę bloga.
Dlaczego?
Bo nie jestem już tą samą osobą. Dorosłam, dojrzałam, zmieniłam się, mój styl ewoluował.
Ale są też rzeczy, które się nie zmieniły.
Moja miłość do mody, do przebierania się, do blogowania.
Więc siedzę przed laptopem i po raz kolejny zamieszczam post.
Nowe pomysły w mojej głowie, nowa siła, nowe pasje.

Mam nadzieję, że będziecie z moich postów czerpać tyle przyjemności, ile ja czerpię!

1 comment:

  1. Och, uwielbiam Wenecję! Też mam z tegorocznej wizyty sesję na bloga :)

    ReplyDelete